Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt LODA - Lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler.
Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan. 

Varan behöver returneras i ett oförändrat skick för att du som kund ska få fullständig kreditering. Om en vara har hanterats i större utsträckning än vad som varit nödvändigt för att fastställa dess egenskaper eller funktion har vi rätt att göra värdeminskningsavdrag på upp till 100% av varans pris.

Vi har ingen möjlighet att utföra byten av produkter via en retur. Om du har köpt en produkt som du önskar byta mot en annan returnerar du den som vanligt och beställer sedan den produkt du vill ha istället i en ny order på hemsidan.

För varor med plombering kan vi inte godkänna retur med full kreditering om plomberingen är bruten. En plombering är något du måste göra åverkan på förpackningen för att öppna (till exempel tejp, limmat lock, ej öppningsbar plastförpackning). Produkter som är förseglade på grund av hälso- eller hygienskäl är undantagna ångerrätten om försegling är bruten av konsument. Produkter som berörs av detta är exempelvis, men ej enbart, sexleksaker, underkläder. Om du är osäker på om varan du köpt berörs av detta undantag ber vi dig att kontakta oss. 

Skulle en produkt returneras i ett skick där vi inte kan sälja den vidare erbjuder vi att skicka tillbaka varan. Vi kommer att debitera både för frakten till oss samt returfrakten tillbaka, vilket är  200 kr totalt. Returen kommer att skickas till närmaste PostNord-ombud. 

Observera att specialbeställda produkter kan ej returneras.

Om varan du har mottagit inte fungerar som den ska eller om du misstänker att den är defekt behöver du kontakta vår kundservice innan du skickar produkten i retur till oss.